Yepyeni Başlangıçlar

Yeni başlangıçlar yapmak... Kulağa ne kadar da güzel geliyor. Ama yeni başlangıçlar yapmak için de güç gerekiyor. Güç, enerji hatta belki de yetenek.

Yeni bir başlangıç yaptım ve blog yazmaya karar verdim.
İstedim ki bu yeni başlangıcım güzel kapılar açsın. Bana değil bize hepimize. İstedim ki insanları faydalı olabileyim. İstedim ki, tüketen değil üreten insan olabileyim. İstedim ki, yeri geldiğinde bana sitem ve okuyucularım terapi yapsın. Umudum, gücüm ve isteklerim bittiği anda tükendiğim anda  yeniden yaşam bulayım burada.
 İstedim ki...

İnsan istiyor hep. Ama istemeli ki elde edebilmek için güç bulabilsin, İstemeli ki, emzik ağzına gelsin. Değil mi.

Hayat tüketmek için tasarlanmış sanki insanın içini tüketiyor, Yeniden başlamak, yeniden doğmak, yeniden insan olmak gerekiyor bazen.
Keşfetmek ve keşfedilmek gerekiyor...

İnsanın insan olduğunu hissedebilmesi için duygularını harekete geçirmesi gerekiyor.
İşte bende tüm duygularım ve tecrübelerim ile yazıyorum... yazıyorum.
Yazıyorum, öyleyse varım.
Hamd olsun.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen Düşüncelerinizi Esirgemeyin :)